نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 22:32

ربیعی: مس ۱۰ نفره می‌شد، فضای بازی‌ تغییر می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نباید داوری‌ها از هفته‌های گذشته منشا بگیرد، پنالتی شمس آذر گرفته نشد اما ما در مقابل سپاهان و پرسپولیس از داوری متضرر شدیم؛ با ۱۰ نفره شدن مس فضای بازی تغییر می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: نیمه اول خوبی نداشتیم، وزش باد نیز به سوی مس بود، نیمه دوم متعلق به ذوب‌آهن بود، موقعیت‌های بیشتری داشتیم، پس از گلزنی میل به پیروزی داشتیم و روی یک ضدحمله غافل‌گیر شدیم.

وی افزود: توپی بود که به پا نشست و گل زیبایی بود، از باخت ذوب‌آهن ناراحت نیستم چون باور ما جنگیدن برای پیروزی بود و باید ریسک آن را نیز بپذریم.

ربیعی تصریح کرد: هفته گذشته خیلی به بازی ما و شمس آذر قزوین پرداخته شد، فکر می‌کنم علی عدنان از مس مستحق اخراج بود، داور مدارا کرد تا نیمکت مس این بازیکن را تعویض کند، نباید داوری‌ها از هفته‌های گذشته منشا بگیرد، پنالتی شمس آذر گرفته نشد اما ما در مقابل سپاهان و پرسپولیس از داوری متضرر شدیم؛ با ۱۰ نفره شدن مس فضای بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی ذوب‌آهن ضمن عذرخواهی از هواداران ذوب‌آهن گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان استرس داشتند، شما خبرنگاران تحلیل‌گر هستید و با تیم نیز زندگی نمی‌کنید، ما دوست داشتیم بعد از ۲ بازی بیرون از خانه، بازی خانگی خود را نیز ببریم، می‌تواستیم بازی را به سمتی ببریم که مساوی شود؛ عملکرد خوبی نداشتیم و در نیمه اول راندمان بدی داشتیم، به بازیکنان خود بین نیمه گفتم که چرا اینقدر مضطرب هستید.

وی ادامه داد: مس را از لیگ یک به لیگ برتر آوردم و مدیون مس هستم؛ می‌خواهیم باور ذوب‌آهن را تغییر دهیم که این ممکن است استرس ایجاد کند، مس بازیکنان با تجربه زیادی داشت، دست ما در عقب زمین خالی بود، فرشاد محمدی‌مهر بازیکن باتجربه‌ای است و نباید در آن دقیقه از بازی نبرد تک به تک را از دست بدهد، از عملکرد دانیال با همه جوانب راضی هستیم، جوان است و باید پرورش یابد، باید در آینده تقویت شویم.

ربیعی با بیان این که روند تعویض‌ها رو به جلو بود خاطرنشان کرد: روند تعویض ها رو به جلو بود، مجید علیاری پس از یک سال بازی کرد، بعد از مصدومیت و پس از گذشت مدت زمان معینی قول می‌دهم که قطعا به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با تقابل‌های اخیر این تیم با مس و نقش خودش در این تقابل‌ها گفت: در این تقابل‌ها شاهد برتری هر دو تیم بودیم، لیگ امسال جذاب‌تر است و چنین تقابل‌هایی به کیفیت آن می‌افزاید.

وی در پایان گفت: ما به مردم رفسنجان ارادت داریم و به هواداران ذوب‌آهن هم همینطور و امیدوارم آن‌چه در مس باقی گذاشتیم ادامه‌دار باشد و ذوب‌آهن نیز وارد مسیر جدیدی شود، از هواداران تشکر می‌کنم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545726

مهمترین اخبار ایران و جهان: