نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 10:20

روز پُرترافیک در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد روز پُرترافیکی در جاده‌های شمال هستیم که به همین منظور اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان و محدودیت‌های مقطعی را در محورهای هراز و کیاسر خواهیم داشت.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در تمامی جاده‌های مازندران برقرار است، افزود: با توجه به تردد بالای  خودروها طی روزهای گذشته در مسیر شمال بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی را امروز در مسیرهای خروجی شمال خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه روز پُرترافیکی را پیش‌رو داریم، تصریح کرد: درحال حاضر ترافیک به مسیرهای خروجی استان نرسید که انتظار داریم طی ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم.

وی با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان تداوم دارد، افزود: ممنوعیت تردد کامیون از ساعت ۶ صبح  امروز نیز در محور هراز اجرا شد ک این محدویت تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوعیت تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: طی امروز اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در مسیر رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس را خواهیم داشت.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱تا ۲۴ طی امروز و دوشنبه ۲۷ آذرماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر اشاره کرد و گفت: موضوع مهم توجه به توصیه‌ها و هشدارها برای تامین سلامت رانندگان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607070

مهمترین اخبار ایران و جهان: