نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 21:58

اشتغال ۱۲۴ مددجوی امداد خراسان‌جنوبی از طریق کاریابی

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از اشتغال به کار ۱۲۴ نفر از مددجویان در هشت ماهه امسال از طریق کاریابی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: کمیته امداد با هدف اشتغال برای افراد بیکار تحت حمایت این نهاد و با رویکرد توانمندسازی آن‌ها و به منظور استفاده از توان و ظرفیت کارخانجات، موسسات و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی از طریق ارائه بسته‌های تشویقی نسبت به اجرای این امر خداپسندانه کرده است.

وی ادامه داد: بسته‌های تشویقی شامل پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال (تا سقف ۲۳ درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار) پس از اطمینان از واریز حق بیمه بکار گمارده شده توسط کارفرما و یا اعطای تسهیلات کارفرمایی به ازای هر نفر از مددجویان به کارگیری شده و به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، حداکثر تا سقف ۴۰ میلیارد ریال بابت هر کارگاه از اعتبارات قرض‌الحسنه بانکی است.

وی گام نهادن و نیت خیر خیرین کارآفرین در این پروسه تاثیرگذار را برای کاهش آلام و مشکلات نیازمندان ضروری و باعث اجر دنیوی و اخروی دانست و افزود:  در این راستا ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد یکی از عوامل انگیزش کارفرمایان برای جذب و بکارگیری مددجویان تحت حمایت است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اضافه کرد: کرفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمند‌سازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586726

مهمترین اخبار ایران و جهان: