نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 18:25

خروج ۱۴۶ واحد تولیدی مازندران از تملک بانک‌ها

استاندار مازندران با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته ۱۴۶ واحد از واحدها از تملک بانک‌ها خارج شدند،گفت: بخش زیادی اط این واحدها به مدار تولید برگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور امروز شنبه ۲۵ آذر ماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات ستاد تسهیل برابر قانون لازم‌الاجرا است و همه مدیران دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند.

وی افزود: در طول دو سال گذشته هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی مصوبات قابل توجهی داشتیم.

استاندار مازندران بیان کرد: بخش اعظمی از مصوبات اجرا شد و بخشی دیگر کمتر اجرا شد که امروز ماموریت داریم بحث پیگیری را در دستور کار قرار دهیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه مدیرانی که به هر شکلی مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند، نگاه‌مان این است باید مسیر ادامه روند کار مدیریتی را به فرد دیگری بسپارند، تصریح کرد: وقتی در استان برابر اولویت مقام معظم رهبری در امر افزایش تولید در سال جاری همه موظف هستیم در جهت راه‌اندازی واحدهای تعطیل شده، تلاش کنند.

وی ادامه داد: مصوبات ستاد تسهیل بر راه‌اندازی واحدهای تعطیل شده است و در این زمینه مدیرانی نباید بی‌توجه باشند و یا بعضا کارها را به امور عادی روزانه موکول نکنند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته ۱۴۶ واحد از واحدها از تملک بانک‌ها خارج شدند، اظهار کرد: بخش اعظم این واحد به مدار تولید برگشتند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: اینکه بهش اعظم معصل بیکاری حل شد می‌توان گفت به بحث بازگشت واحدها به مدار تولید برمی‌گردد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606770

مهمترین اخبار ایران و جهان: