نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 15:49

صهیونیست‌ها با ترور امثال«سید رضی» نمی‌توانند شکست خود در غزه را جبران کنند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان وانمود می‌کنند که کار نظام و انقلاب تمام است اما کور خوانده‌اند انقلاب اسلامی امثال شهید سلیمانی و سید رضی فراوان دارد آنا ن (صهیونیست‌ها) با ترور و شهادت امثال شهید سلیمانی و سید رضی نمی‌توانند شکست خود در غزه را جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عباس گودرزی در آیین افتتاح بند خاکی و سنگی ملاتی شهدای روستای زرشکه و روستای گلچهران عنوان کرد: خدمت صادقانه به مردم باعث شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود، انتقاد سازنده در جامعه یک امر سازنده است.

وی اظهار داشت: مسئولان باید اعتماد مردم را جلب کنند، حضور مردم در عرصه‌های مختلف اعتماد به نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان وانمود می‌کنند که کار نظام و انقلاب تمام است اما کور خوانده‌اند انقلاب اسلامی امثال شهید سلیمانی و سید رضی فراوان دارد آنا ن (صهیونیست‌ها) با ترور و شهادت امثال شهید سلیمانی و سید رضی نمی‌توانند شکست خود در غزه را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب حاصل رنج امام(ره) و خون شهدا است و هیچگاه به بن بست نخواهد رسید.

گودرزی افزود: شهرستان بروجرد استحقاق تبدیل شدن به قطب آبخیزداری کشور و لرستان را دارد، این امر نیاز به مساعدت منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دارد.

وی اظهار داشت: تاکنون چندین بند خاکی و سنگی ملاتی در روستاهای شهرستان بروجرد احداث شده که همگی باعث تقویت آب‌های زیرزمینی و رشد و توسعه کشاورزی در روستاها شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616770

مهمترین اخبار ایران و جهان: