نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 09:26

فارس من| بی‌توجهی‌ پارس‌خودرو به پویش یکسان‌سازی حقوق پرسنل‌ شرکت با سایپا

مسؤولان پارس خودرو با وجود پیگیری‌های مکرر خبرنگار فارس برای پاسخ گرفتن در موضوع پویش «همسان سازی حقوق و مزایای کارگران پارس خودرو با سایپا»، هیچ همکاری نمی‌کنند و تاکنون توضیحی در این‌باره ارائه نداده‌اند، اما پیگیری‌ها کماکان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «درخواست همسان سازی حقوق و مزایای کارگران پارس خودرو با سایپا» در سامانه فارس من، عنوان کرده‌اند که کارگران شرکت پارس خودرو نسبت به تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا در مجموعه سایپا، گلایه‌مند هستند. 

در این پویش نوشته شده است: در مواردی حقوق و مزایای پرداختی به کارکنان شرکت سایپا با شغل یکسان تا دو برابر بیش از حقوق و مزایای پرداختی به کارکنان شرکت پارس خودرو که زیر مجموعه سایپا لحاظ می‌شود، است و متاسفانه پرسنل پارس‌خودرو از برخی از مزایای کارکنان شرکت سایپا نیز برخوردار نیستند که این موضوعات موجب بروز تضعیف روحیه پرسنل این شرکت شده است. 

پیرو ثبت این پویش در 9 مهرماه، موضوع بلافاصله با روابط عمومی شرکت پارس خودرو مطرح و از آنها خواسته شد پاسخ رسمی در این‌باره بدهند.

‌طبق اعلام روابط عمومی پارس خودرو به خبرنگار فارس، ‌مقرر شد توضیحات مدیرعامل پارس‌خودرو در رابطه با پویش مذکور ‌به زودی در اختیار خبرنگار فارس قرار گیرد‌، اما برخلاف این وعده، با وجود پیگیری‌های مکررر، پارس‌خودرو حاضر نشد توضیحات مدیرعامل این شرکت یا هر توضیح دیگری در این‌باره را به فارس ارائه دهد.

‌در روزهای اخیر مجددا خبرنگار فارس چندین بار‌ با مدیر ارتباطات و روابط عمومی این شرکت خودروساز تماس گرفت تا توضیحات مدیر‌عامل و یا مسئولان این شرکت در رابطه با درخواست این پرسنل ‌را دریافت و یا با یکی از‌ مسوولان شرکت مصاحبه کند، اما متاسفانه پاسخی به فارس ارائه نشد و لذا‌ پویش پرسنل پارس‌خودرو در خصوص همسان‌سازی حقوق با شرکت سایپا، فعلا بی‌جواب مانده است اما فارس کماکان پیگیری‌ها را در این‌باره ادامه می‌دهد. 

پایان پیام/  

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547170

مهمترین اخبار ایران و جهان: