نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 17:48

نماینده غرب هرمزگان: سهمیه بندی گاز به تدبیر بیشتری نیاز دارد

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: سهمیه بندی گاز برای مردم مشکلاتی بوجود آورده و به تدبیر بیشتری در این زمینه از سوی دولت نیاز است تا سبب نارضایتی مردم نشود.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: دسترسی مردم به کپسول گاز می بایست تسهیل شود و مسؤولان در این زمینه تدبیر کنند.

وی با بیان این که سهمیه بندی گاز مایع نباید منجر به فشار به مردم و بی نظمی در توزیع آن شود، افزود: اکنون بسیاری از خوابگاهها، مدارس دولتی، مساجد، حسینیه ها، دستگاهها، مردم روستا نشین و نیز مشاغل خانگی با بی برنامگی در اجرای سهمیه بندی گاز مایع و کپسول در هرمزگان دچار گرفتاری شده اند.

جباری در همین زمینه اضافه کرد: خیلی از روستاهای ما هنوز اینترنت ندارند و مردم به سامانه تعریف شده برای این منظور دسترسی پیدا نکرده اند و اجرای چنین طرح هایی به تدبیر بیشتری نیاز دارد تا در مردم ایجاد نگرانی و ناراحتی و نارضایتی نکند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس با تصریح بر این که وام گازرسانی در دولت به تعیین تکلیف نیاز دارد و از سوی دیگر هزینه های لوله کشی گاز برای منازل بخصوص منازل روستایی و منازل طبقاتی بالاست و مردم تمکن کافی برای این منظور ندارند، خاطرنشان کرد: گازرسانی به استان از تکالیف قانونی عقب تر است و برای پیوستن مردم به شبکه گاز شهری می بایست مشوق و حمایت های لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: تصمیمات اقتصادی نباید به سختی زندگی مردم منجر شود و در هر مرحله می بایست اطلاع رسانی مناسب به مردم صورت گرفته و برای آن دسته از کسانی که دسترسی به سایت ندارند، تیم هایی برای ثبت نام در روستاها اعزام و از سوی دیگر برای مشاغل خاص نیز تدبیر شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590470

مهمترین اخبار ایران و جهان: