نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:51

سردار شاهوارپور: بسیج پیشتاز خدمت به مردم است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بسیجیان در همه حوادث پیشتاز خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در تجمع 30هزار نفری بسیجیان سراسر استان و شهر اهواز اظهار کرد: بسیجیان استان همواره در همه حوادث در کنار مردم بوده و پیشتازند، در حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایستاده اند تا خدمت کنند.

وی افزود: بسیجیان در خدمت به روستاها و مناطق محروم، آماده خدمت گذاری هستند و از مقبولیت و محبوبیت بسیار بالایی در خوزستان برخوردارند.

سردار شاهوار پور بیان کرد: ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا آمادگی دوباره خود برای برای خدمت گذاری و مشارکت بیشتر در همه حوزه‌ها به مردم اعلام کنیم.

وی بسیج را «چشمه جوشان» دانست که جذب، سازماندهی و حضور فعال بسیجیان در مأموریت ها چشمگیر است و در مساجد با حضور طلاب و روحانیون در حوزه حلقات صالحین اقدامات خوبی در حال انجام است.

سردار شاهوارپور ادامه داد: امروز بیش از ۲ هزار گروه جهادی برای خدمت‌گذاری به مناطق محروم وجود دارد. پزشکان، دانش آموزان، دانشجویان، عشایر و غیره در کنار یکدیگر هستند و پشت فرمان رهبری می ایستند.

وی با یادآوری یاد و خاطره شهیدان بسیجی، دلاور مردانی که ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور یافتند و مجاهدانه جنگیدند، مدافعان حرم و مدافعان سلامت گفت: بسیجیان همواره در کنار مردم و دیگر نیروهای انتظامی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583026

مهمترین اخبار ایران و جهان: