نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 14:57

زمان جابجایی کربن بلک به خارج از اهواز باید کاهش یابد

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به اینکه زمین شرکت کربن بلک در شهرک صنعتی شماره پنج مشخص شده، بازه زمانی سه ساله برای انتقال این شرکت مورد پذیرش قرار نگرفت و برنامه‌ریزی برای تعیین زمان کمتری در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص آخرین تصمیم‌گیری پیرامون جابجایی شرکت کربن بلک به خارج از شهر اهواز اظهار کرد: در آخرین نشست تصمیم‌گیری پیرامون جابجایی این شرکت، بازه زمانی سه‌ ساله از سوی نمایندگان شرکت برای جابجایی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان ارایه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمین این شرکت در شهرک صنعتی شماره پنج مشخص شده این بازه زمانی مورد پذیرش قرار نگرفت و برنامه‌ریزی برای تعیین زمان کمتر از سه سال در حال انجام است.

معاون اداره کل محیط زیست خوزستان در ادامه بر انجام اقدامات کنترلی در زمینه آلودگی هوا از سوی این شرکت تا پیش از جابجایی تاکید کرد و گفت: با توجه به آلودگی که این شرکت در محیط پیرامونی خود، شکواییه جدید به دادستانی تقدیم شده و تا زمان رفع آلودگی موجود باید فعالیت متوقف شود.


پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615526

مهمترین اخبار ایران و جهان: