نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 23:32

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان خبر داد.

اصغر زارع، رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ویژه این روز پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌هایی را به صورت مقطعی در اصفهان و شهرستان‌های استان برای تردد خودروها در مسیرهای منتهی به محل مراسم  اعمال می‌کند.

وی افزود: از ساعت ۸ روز ۱۳ آبان ماه تا زمان پایان مراسم محدودیت‌هایی به صورت مقطعی در مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی(ره) از سمت میدان امام حسین(ع)، استانداری و چهارراه شکرشکن اعمال و از تردد خودروها در این مسیرها جلوگیری می‌شود.

زارع گفت: مشابه این محدودیت ترافیکی علاوه بر شهر اصفهان در مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی و تجمع در تمامی شهرستان‌های استان نیز اعمال می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم همانند همیشه با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و از مسیرهای جایگزین برای تردد خود استفاده کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559326

مهمترین اخبار ایران و جهان: