نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 17:54

اجمالی/فریاد انتقام انتقام در حضور فرمانده سپاه قدس/ سردار قاآنی: کرمان ثابت کرده فداکارانه در راه مقاومت پای کار بوده است

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: کرمان ثابت کرده فداکارانه در راه مقاومت پای کار بوده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار اسماعیل قاآنی عصر امروز در محل گلزار شهدای کرمان و در جوار زائران و مجاوران سردار پرافتخار اسلام اظهار داشت: حوادث دی‌ماه امثال آمیخته با شهادت حضرت زهرا(س) بود، در این ماه دو مسأله مهم داشتیم که نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت و سیزدهم دی‌ماه سالروز شهادت قهرمان مقاومت بود، این مناسبت‌های دی‌ماه معطر شد به عطر فاطمه زهرا(س).

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نباید دیگر شهدا را فراموش کنیم از حسین پورجعفری نام برد و با بازخوانی دلاوری‌های این قهرمان کرمانی جبهه مقاومت، گفت: شهید پورجعفری۴۰ سال در دوره جنگ و مقاومت به‌طور مستمر در کنار شهید سلیمانی بود، او با اخلاص و شجاعت و با محبت و برادری هم یار و یاور ایشان بود و هم حلقه اتصال جبهه مقاومت با شهید سلیمانی بود.

وی اضافه کرد: گاهی سردار سلیمانی درگیر برخی کارها در فضای بسته‌ای می‌شد اما شهید پورجعفری این اتصال را با مسؤولان بخش‌های مختلف برقرار می‌کرد و آن را با صمیمیت هرچه تمام‌تر انجام می‌داد و بخش قابل توجهی از مشکلات را خودش با برخورد خوب، معنویت و صفا حل و راه را برای جبهه مقاومت باز می‌کرد. وی با بیان اینکه ما شهدای بزرگ و ارزشمندی داریم که نباید در سایه قرار بگیرند و فراموش شوند، بیان کرد: چند روز دیگر سالگرد شهادت احمد کاظمی است که از یاران باوفا و دوستان صمیمی حاج‌قاسم بود، این شهدا همه سرداران مقاومت هستند و در آسمان پرفروغ شجاعت و شهادت می‌درخشند و باید بزرگ داشته شوند.

 سردار قاآنی اضافه کرد: توجه به این ستارگان پرفروغ که پابه‌پای شهید سلیمانی حرکت کردند و زمینه‌های پیروزی جبهه مقاومت را فراهم کردند لازم و ضروری است، موضوعی که دل سردار سلیمانی را هم شاد می‌کند.

وی عنوان کرد: این جلسه به نام حسین پورجعفری است، سردار سلیمانی هرزمانی که دنبال یک محرم، باوفا، صادق و پای کار می‌گشت، حسین را صدا می‌کرد، اینها بسیار ارزشمند بودند و پابه‌پای شهید عالی‌مقام حرکت کردند.

 فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه ما وقتی مجلس بزرگداشت برای شهدا می‌گیریم مجالس عزاداری نیست، تصریح کرد: این مجالس، مجالس بازخوانی عزت و عظمت انقلاب اسلامی و فداکارانی است که در این مکتب همه وجودشان را گذاشتند.

 

 سردار قاآنی اضافه کرد: این مجالس رزمایش بیان ارزش‌های الهی است که در مکتب اسلام و شیعه بسیار زیاد وجود دارد، امامین انقلاب این واژه‌های ارزشمند را خوب تبیین کردند و شهدای

 

 

ما عاملان و مجریان این واژه‌های ارزشمند بودند و آن را در وجودشان برجسته کردند و تابلوی زیبایی شدند.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 957170

مهمترین اخبار ایران و جهان: