نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 18:39

اولویت حل مشکلات مناطق محروم/آمریکا به تعهدات برجامی عمل نکرد

کرمانشاه- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم از وظایف مسئولان است، گفت: حل مشکلات مناطق محروم در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در روستای چنار این بخش برگزار شد، اظهار کرد: اولین بخشی که استاندار کرمانشاه به آن سفر کرده سرفیروزآباد است که جای تقدیر دارد. وی افزود: نمایندگان روستاهای مختلف بخش سرفیروزآباد مشکلات را مطرح کردند و اکثر این مشکلات و معضلات درست است که نیاز به پیگیری دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل وجود مشکلات و طولانی شدن عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای سرفیروزآباد بالاترین سرانه گازرسانی به فیروزآباد تخصیص یافته زیرا این بودجه طی سالیان متمادی پاسخگوی پروژه نبوده است.

مصری با اشاره به طولانی شدن گازرسانی به روستاهای سرفیروزآباد گفت: وجود معارضین در امتداد خطوط انتقال در گازرسانی بسیار تأثیرگذار بوده است در میان انتظار داریم چنین معضلاتی در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی برطرف شود.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان کرمانشاه بیان کرد: با وجود کارخانه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی اما نرخ بیکاری در استان بالا است. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فرهنگ کار در استان کرمانشاه گفت: زمین‌های کشاورزی در استان کرمانشاه اجاره داده می‌شوند و برخی تنها به فکر کارهای پشت میز نشینی هستند.

مصری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: کسی منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه نیست و گیزان فروش نفت کشور نیز به تنهایی پاسخگوی نیازها نبوده و تحریم‌های اقتصادی بودجه کشور را تحت تأثیر قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات صادرات نفت سبب شده در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی مشکل داشته باشیم با وجود آنکه دولت گذشته اعلام کرد با مذاکره و برجام مشکلات را حل می‌کند و زیرساخت هسته‌ای را تعطیل کرد اما آمریکا به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت سیزدهم با تمام توان پای کار آمده و برای حل مشکلات تلاش می‌کند و با پشوانه حمایت و ایستادگی مردم توانسته در برابر مشکلات مقاومت کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 983270

مهمترین اخبار ایران و جهان: