نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 20:34

برف روبی ۵۰۰کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران/آماده‌باش ۳۰۰ راهدار در گردنه‌های شمال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده‌های شمال، گفت: باتوجه به یخبندان بیش از ۵۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان برف‌روبی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: ۳۰۰ راهدار در قالب ۳۶ اکیپ در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مازندران مستقر هستند. 

وی افزود: ۲۳ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران و در راه ماندگان هستند.  

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده‌های شمال، تصریح کرد: باتوجه به یخبندان بیش از ۵۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان برف‌روبی شده است. 

جهانیان یاداور شد: با توجه به کاهش دما و بارش برف طی دو روز آینده در سطح محورهای کوهستانی توصیه ما به تمامی رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند این است با رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات را به همراه داشته باشند.

  وی گفت: مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 968670

مهمترین اخبار ایران و جهان: