نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 23:06

۱۰ هزار پرس غذای گرم در پارس آباد توزیع شد

پارس‌آباد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد از طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت گروه‌های جهادی و ستادهای مردمی ۱۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان پارس آباد طبخ و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی گفت: گروه‌های جهادی پیشرو و پیشگام در ارائه خدمات به مردم، نماد فداکاری و ایثار هستند به گونه‌ای که در تمامی بحران‌ها همواره خالصانه و صادقانه در امدادرسانی و کمک‌رسانی به صورت داوطلبانه مشارکت داشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد با اشاره به شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: این بانوی گرانقدر اسلام، نماد اقتدار، قدرت و صبر و استقامت بود.

پیرجاهد با اشاره به اینکه استقبال از پیکر پاک و مطهر باشکوه شهید گمنام برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان پارس آباد است، افزود: به برکت ایام فاطمیه شهرستان پارس آباد شاهد یک شهید گمنام بود که همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور پرشکوه مردم ولایی در شهر مغانسر شهرستان پارس آباد به خاک سپرده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 939070

مهمترین اخبار ایران و جهان: