نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 10:05

حوزه سلامت گناوه ویژه‌تر دیده شود

بوشهر- امام‌جمعه گناوه گفت: کمبودهایی در حوزه سلامت شهرستان گناوه وجود دارد که انتظار است با تلاش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با نگاه ویژه برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنج‌شنبه در دیدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، هیئت همراه و جمعی از خیرین حوزه سلامت شهرستان گناوه اظهار داشت: مردم و خیرین شهرستان گناوه همیشه در کمک‌های خیرخواهانه و مؤمنانه در استان بوشهر پیشگام بوده‌اند.

وی ضمن تبریک ولادت باسعادت مولی متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر و همچنین دهه مبارک فجر تصریح کرد: دغدغه تیم مدیریتی جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارتقا سطح سلامت مردم ستودنی است.

حوزه سلامت گناوه ویژه‌تر دیده شود

رکنی حسینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به‌ویژه شهدای فجر آفرین افزود: مردم و خیرین همیشه در حوزه سلامت شهرستان گناوه پای‌کار، پیشگام و پیشتاز بوده‌اند و زبانزد عام و خاص بوده‌اند و در عمل نیز در همراهی با این حوزه نشان داده‌اند.

وی بابیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا مردم و خیرین مجموعه حوزه سلامت را تنها نگذاشتند و با همه وجود در کنار این مجموعه بوده‌اند اضافه کرد: از مجموعه شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه که در ایام کرونا سنگ تمام نهادند و شهدایی را نیز در راه مبارزه با کرونا تقدیم جامعه کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه گناوه گفت: در ایام کرونا با وجود همه تحریم‌ها ولی عزیزانمان در حوزه سلامت خوش درخشیدند و توانستند سرافرازانه و بااقتدار از این جنگ نابرابر بیرون بیایند.

رکنی حسینی افزود: در حوزه سلامت شهرستان گناوه داشته‌هایی داریم که نسبت به آن‌ها شاکریم اما کمبودهایی نیز وجود دارد که برای رفع آن‌ها همت مجموعه مدیریتی استان را با توجه به دغدغه مندیشان نیازمند است.

امام‌جمعه گناوه با تأکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت شهرستان گناوه شود گفت: برخی اوقات از استان‌های هم‌جوار بیمارانشان را برای مداوا به دو بیمارستان این شهرستان می‌آورند بنابراین حوزه سلامت شهرستان گناوه نیازمند نگاه ویژه‌ای است. وی با تأکید بر نوسازی برخی از دستگاه‌های موجود در بیمارستان‌های شهرستان گناوه افزود: متأسفانه کیفیت دستگاه‌های بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) پایین آمده و نیاز به نوسازی دارد.

رکنی حسینی با تقدیر از تلاش‌های رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گفت: بخش دیالیز شهرستان گناوه و همچنین تجهیزات اتاق عمل نیاز به نوسازی دارند که در این مسیر نیازمند کمک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و ورود خیرین حوزه سلامت هستیم.

حوزه سلامت گناوه ویژه‌تر دیده شود

وی با بیان اینکه دیدگاه بلند تیم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قطعاً کمک‌کننده و راهگشای مسائل و مشکلات استان بوشهر خواهد بود گفت: درمانگاه تخصصی در حال ساخت توسط خیریه امام حسین (ع) در محله نوروزآباد گناوه شامل بخش‌های تخصصی نظیر MRI است که در حال حاضر شهرستان از آن محروم است برای شهرستان بسیار مفید خواهد بود.

امام‌جمعه گناوه خاطرنشان کرد: مطمئناً خیرین نیز همچون گذشته برای رفع کمبودها و مشکلات حوزه سلامت شهرستان گناوه در کنار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پای‌کار حوزه سلامت خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014370

مهمترین اخبار ایران و جهان: