نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:10

پیام مهم اسرای زن فلسطینی از درون زندان‌های رژیم صهیونیستی+صوت

اسرای زن فلسطینی در زندان دامون در اراضی اشغالی با انتشار پیام مهمی خواستار افزایش تلاش ها برای آزادی آنها از زندان های رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی اسرا صبح امروز چهارشنبه پیام صوتی مهمی از بانوان اسیر فلسطینی در زندان صهیونیستی دامون منتشر کرد.

اسرای زن فلسطینی در این پیام صوتی ملت و مقاومت فلسطین را یه باری طلبیده‌ و تاکید کرده‌اند که چه کسی ما را از اینجا نجات می‌هد و به رنج و محنت‌های زنان اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر پایان می‌دهد.

آن‌ها گفته‌اند که آیا کسی هست به فریاد ما آمده و به دشمن درسی فراموش نشدنی می‌دهد؟ یا باید منتظر اسیری دیگر باشیم که ما را یاری کند همانگونه که سال گذشته برادر یوسف المبحوح چنین کاری کرد.

اسرای زن فلسطینی تاکید کردند که مهم‌تر از همه، چه کسی ما را که به وظیفه خود در دفاع از وطن و مقدسات عمل کردیم و شهادت قسمتمان نشد و اکنون در بند اسارت گرفتار شده‌ایم، آزاد می‌کند.

در انتهای این پیام صوتی آمده است: این ندایی است که ما سرداده‌ایم، آیا کسی هست ما را یاری ‌کند و ظلم و جنایت دشمن را از ما دور کرده و ما را آزاد کند؟!

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012826

مهمترین اخبار ایران و جهان: