نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 14:44

مرکز توانبخشی در بیمارستان خوی راه‌اندازی شد

ارومیه - فرماندار خوی گفت: مرکز توانبخشی در بیمارستان آیت‌الله خویی این شهرستان با هدف ارائه خدمات در حوزه توانبخشی به بیماران و متقاضیان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله کاظمی ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از این مرکز افزود: این مرکز توانبخشی پیشرفته با صرف بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در این مرکز آموزشی و درمانی که از مراکز مجهز درمانی استان به شمار می‌رود، خدمات رسانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این مرکز دارای بخش‌هایی نظیر فیزیوتراپی، مکانوتراپی، الکتروتراپی، گفتار درمانی، کار درمانی و روان‌شناسی است.

فرماندار خوی ادامه داد: این مرکز با تعرفه دولتی خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می‌دهد که این مهم می‌تواند از تحمیل هزینه‌های زیاد به متقاضیان و بیماران جلوگیری کند.

کاظمی اظهار کرد: بیمارستان آیت الله خویی از اواسط سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده و به بیماران شهر خوی و شهرستان‌های شمال استان آذربایجان غربی خدمات درمانی تخصصی ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: در این بیمارستان ۲۹۵ تخت‌خوابی، هشت بخش بستری از جمله داخلی، تروما و زنان، بخش‌های آی سی یو، سی سی یو، هشت اتاق عمل و اورژانس فعال است که اکنون بخش توانبخشی هم به آن اضافه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 980570

مهمترین اخبار ایران و جهان: