نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 17:20

تجلیل از بانوان اثر گذار شهر تهران در منطقه 6

به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س)، شهرداری منطقه شش با همکاری مناطق 7، 10 ، 11 و 12 با شناسایی بانوان اثرگذار شهر تهران از 400 بانوی فرهیخته شهر در مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس تجلیل کرد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س)، شهرداری منطقه شش با همکاری مناطق 7، 10 ، 11 و 12 با شناسایی بانوان اثرگذار شهر تهران از 400 بانوی فرهیخته شهر در مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس تجلیل کرد.

 رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: شناسایی و تقدیر از زنان فعال و تاثیرگذار در عرصه های اجتماعی، حضور زنان‌ برای‌ مشارکت‌ در عرصه های شهری را نیز تقویت‌ می کند و مدیریت شهری هم تلاش کرده است بتواند از این ظرفیت بمنظور پیشبرد اهداف خود در شهر تهران استفاده کند.

شهردار منطقه شش ادامه داد: لذا تلاش شد با همکاری فیمابین با مناطق و شناسایی بانوان توانمند درشاخه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و ... شهر تهران ضمن ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از زنان فعال در عرصه های شهری از ظرفیت و توانایی های شناسایی شده در اداره شهری منطقه بهره مند شویم. 

وی در پایان افزود: ولادت باسعادت اُسوه بی بدیل زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، بهترین بهانه برای تجلیل از جایگاه والای زنان فرهیخته شهر تهران است و حضور فعالانه زنان در تمامی این عرصه ها، سرمایه ای ارزشمند در عرصه مدیریت شهری منطقه محسوب می شود.

گفتنی است این مراسم با حضور مریم اردبیلی مشاور شهردار تهران در حوزه بانوان و جمعی از مدیران ارشد شهری و مناطق برگزار شد که در انتهای مراسم نیز از بانوان تاثیرگذار شهر با اهدای هدیه و لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 988670

مهمترین اخبار ایران و جهان: