نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 21:35

۲۸ کمیته در ستاد دهه فجر استان سمنان ایجاد شده است

سمنان- استاندار سمنان از برنامه‌ریزی برای دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: ۲۸ کمیته در سراسر استان برای این دهه برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست ستاد دهه فجر استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم محوری، اولویت برنامه‌های دهه فجر سالجاری خواهد بود، تاکید کرد: کمیته‌های مختلف برای برنامه‌های دهه فجر در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر به نحوی برنامه‌ریزی شده که مردم و حضور پرشور اقشار مختلف را در بر بگیرد، افزود: دهه فجر را نباید تنها به افتتاح چند پروژه عمرانی و اقتصادی دید بلکه بهره برداری از طرح‌ها در راستای ارتقای اقتصادی و اشتغال زایی و عمران و … یک بعد از برنامه‌های دهه فجر محسوب می‌شود که برای آن یک کمیته تأسیس شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۸ کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر سال جاری تدارک دیده شده است، ابراز کرد: کارگروه تبیین و اطلاع رسانی، فرهنگی، فضا سازی‌های شهری و … در زمره کارگروه‌های دهه فجر سال جاری در استان سمنان محسوب می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با اولویت تبیین به خصوص برای نسل جوان، برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه‌ها تلاش شده تا جوانان به مثابه مهمترین گروه هدف، لحاظ شوند.

وی همچنین از تقدیر فعالان برنامه‌های ۹ دی در استان سمنان خبر داد و گفت: امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، از فعالان برنامه‌های حماسه ۹ دی در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 971670

مهمترین اخبار ایران و جهان: