نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:30

عامل شکست فتنه‌ها حضور و بصیرت و تبعیت مردم از رهبری بود

ری-امام جمعه شهرری گفت: عامل شکست فتنه‌ها حضور و بصیرت و تبعیت مردم از رهبری بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سیلمانی اظهار داشت: من ندیدم رهبری چنین تقدیری از فردی کرده باشد؛ شهید سلیمانی مردم دار بود و شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهندس دنیا را تکان دادند و بدانیم تجلیل از سردار سلیمانی تجلیل از انقلاب و اسلام است.

شاهچراغی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق اقتصاد و بازار ارز به دنبال ایجاد شکاف است گفت: اخلاص آیت الله رئیسی به ما ثابت شده اما سو مدیریت در قصه ارز قابل مشاهده می‌باشد و مردم توقع دارند که به این سوءمدیریت ها رسیدگی شود.

امام جمعه شهرری با توجه به وقایع و فتنه اخیر در کشور بیان داشت: در این فتنه دیدیم که بسیاری از نوجوانان دهه هشتادی به میدان آمده بود که در این زمینه معلمان مقصر هستند و کم کاری کرده اند.

وی حماسه ۹ دی را حرکتی ملی و دینی دانست و گفت: این حرکت قائله فتنه ۸۸ را برهم زد و نشان داد که نقش مردم همیشه از اول انقلاب مهم بوده و همچنان هست.

خطیب نماز جمعه شهرری عنوان داشت: در فتنه اخیر خون دل‌ها خورده شد و اگر اراده خدا و عنایات اهل بیت نبود و اگر مجالس ایام فاطمیه نبود انقلاب آسیب می‌دید و می‌بینیم که خودشان هم اعتراف کردند که شکست خوردند و پیغام می‌دهند ما حاضر هستیم مذاکره کنیم و بدانید عامل شکست فتنه‌ها حضور و بصیرت و تبعیت مردم از رهبری بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944126

مهمترین اخبار ایران و جهان: