نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:33

هتک حرمت به مرجعیت نشان از خشم دشمن به بصیرت رهبری است

امام جمعه قرچک گفت: هتک حرمت نشریه فرانسوی به مرجعیت و رهبر معظم انقلاب، نتیجه ناتوانی و خشم آنان از بصیرت رهبری انقلاب و عشق ورزی ملت به رهبری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قرچک بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: مقاومت کلید پیروزی است، زمانی که ظلم آشکار بر مظلومین سلطه گری می کند، قطعا مظلومین در مقابل ظالمین پیروز خواهند شد و  این مقاومت و ایستادگی آنان نهایتا پیروزی را به ارمغان خواهد آورد.

وی گفت: دشمن با تمام قوا و توان با عواملش نقشه می کشد ولی در محاسباتش با اشتباهاتی روبه رو خواهد بود، چرا که مردم، با بصیرتشان همیشه به دشمن پاسخ محکم داده اند.

اسماعیلی افزود: هدف دشمن ایجاد اختلاف بین مسئولین و مردم است، با این فشارهای روانی، اقتصادی، فرهنگی و... فقط نیت دارد مسئولین دست از فعالیت های شبانه روزی بکشند تا آسیب جدی به بخش های مختلف بزند.

امام جمعه قرچک بیان داشت: ما قطعا پیروز خواهیم بود چرا که رهبری بصیر و آگاه داریم و ملت ما نیز ملت با معرفت و آگاه هستند چرا که گوش به فرمان ولی امرشان هستند.

وی تصریح کرد:  مردم نه می ترسند و سست میشوند چرا که ایمان راسخ به نصرت الهی دارند و این این امر باعث ایستادگی آنان در مقابل دشمن متخاصم میشود.

اسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن می بیند که ایران اسلامی رهبری دشمن شناس، زمان شناس، بصیر و آگاه دارد که از همه ابزار ها برای تخریب وجه او دست و پا می‌زند ولی هر کجا که دشمن این خطا را انجام داد مردم با تمام وجود انزجار خود را نسبت به آنان نشان دادند.

امام جمعه قرچک اظهار داشت: خطایی که نشریه فرانسوی در مقابل هتک حرمت به مرجعیت مسلمین و رهبری عظیم الشأن انقلاب کرد نتیجه ناتوانی و خشم آنان از بصیرت و آگاهی رهبری معظم انقلاب و در مقابل عشق ورزی ملت به رهبری است.

وی در پایان گفت: ملت آگاه ایران اسلامی همیشه از مرجعیت و ولایت حمایت کردند و هتک حرمت نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه و رهبری عظیم شأن انقلاب اسلامی را محکوم می کنند.
پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 974526

مهمترین اخبار ایران و جهان: