نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 00:17

جزئیات تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی مازندران/ نهادهای خدمات‌رسان استثنا هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اعلام تعطیلی تمامی دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان در روز شنبه بیست و چهارم دی‌ماه گفت: هدف از تعطیلی ادارات، صرفه جویی در مصرف گاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران درباره آخرین تصمیم‌ها درباره تعطیلی روز شنبه شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با توجه به ضرورت مدیریت در مصرف گاز با هدف انتفاع مردم استان از نعمت برخورداری از گاز طبیعی به استناد اختیارات واگذار شده در بند ۶ تصویب نامه هیأت وزیران به استانداران حسب تصمیمات اتخاذ شده با راهبری و دستور استاندار مازندران تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برای تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی به‌جز بانک‌ها، نهادهای عمومی، خدماتی و امدادرسان، عوامل انتظامی و نظامی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از تعطیلی ادارات، صرفه جویی در مصرف گاز است، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در روز موصوف کاهش قابل ملاحظه مصرف را که به تایید شرکت گاز استان خواهد رسید، ثبت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران اضافه کرد: علاوه بر عدم توقف مسیر خدمت‌رسانی در امورات محوله به شیوه مقتضی، تدبیر در مدیریت مصرف مورد تاکید موکد است.

محبی تصریح کرد: به‌منظور پرهیز از اخلال در نظم مراکز آموزشی و دانشگاهی و همچنین جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی‌های احتمالی ساعت برگزاری آزمون های نهایی در پایه دوازدهم و سایر امتحانات هماهنگ کشوری در ساعت‌های مقرر قبلی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مدارس برای سایر مقاطع تحصیلی در روز شنبه تعطیل خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 975326

مهمترین اخبار ایران و جهان: