نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 19:18

سهم سرمایه گذاران آزاد راه شیراز - بوشهر مشخص شد

شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم سرمایه گذاران هریک از بخش های آزادراه شیراز- بوشهر برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این طرح مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قادری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص انعقاد تفاهم نامه آزاد راه شیراز – بوشهر بیان کرد: در این جلسه با بازخوانی محمل‌های قانونی در راستای حمایت از سرمایه گذاران در این آزاد راه مقرر شد تا علاوه بر افزایش حمایت از سرمایه گذاران سهم فعالیت هر یک از سرمایه گذاران در این پروژه بزرگ مقیاس مشخص شود.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در این راستا معین شد که سهم سرمایه گذار ۳۰ درصد و سهم پتروشیمی‌های مستقر در دو استان ۲۰ درصد و سهم دولت ۵۰ درصد تعیین شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این راستا قرار شد که برای جلب حمایت پتروشیمی‌ها، در اولین فرصت جلسه‌ای با حضور استانداران دو استان، نمایندگان حوزه‌های ذینفع، مدیران عامل هلدینگ های مربوطه با محور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

گفتنی است در این جلسه دو تن از نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت زیرساخت، مدیرعامل شرکت آبادراهان پارس و رئیس شورای راهبردی حمل و نقل فارس حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 948426

مهمترین اخبار ایران و جهان: