نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 09:42

آغاز فروش کیلویی تخم مرغ/عرضه گوشت منجمد در ۱۵ نقطه کرمانشاه

کرمانشاه- معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی از این پس تخم مرغ به صورت کیلویی در استان کرمانشاه عرضه خواهد شد.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی از این پس عرضه تخم مرغ در واحدهای عرضه کننده و خردفروشی ها به صورت کیلویی خواهد بود و این ابلاغیه به تمام واحدهای تولیدی و خرده فروشی‌ها اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ واحد تولید کننده تخم مرغ در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: مصرف روزانه تخم مرغ در استان کرمانشاه حدود ۷۰ تن است که بیشتر آن از سایر استان‌ها تأمین می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: عرضه تخم مرغ به صورت کیلویی از کم فروشی به مردم جلوگیری می‌کند زیرا عرضه عددی با توجه به بزرگی و کوچکی تخم مرغ دارای وزن‌های متفاوتی است.

عباسی بیان کرد: از امروز عرضه کیلویی تخم مرغ با قیمت مصوب کیلویی ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان در واحدهای عرضه کننده توزیع خواهد شد و واحدهای عرضه کننده نمی‌توانند تخم مرغ را شانه‌ای و عددی به فروش برسانند.

وی با اشاره به عرضه گوشت قرمز منجمد در استان کرمانشاه در راستای تنظیم بازار، گفت: گوشت قرمز منجمد در ۱۵ نقطه کرمانشاه و به ویژه در محلات حاشیه نشین در حال توزیع است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عنوان کرد: قیمت گوشت قرمز منجمد بسته به انواع مختلف آن متفاوت است. عباسی اضافه کرد: قیمت گوشت قرمز منجمد قلوه گاه کیلویی ۱۱۰ هزار تومان، مخلوط ۱۱۵ هزار تومان، ران و سر دست ۱۵۵ هزار تومان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946926

مهمترین اخبار ایران و جهان: