نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 10:00

محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه اعلام شد

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهید امنیت پلیس، «شهرام حیدری» طی صبح امروز در شهر کرمانشاه خبر داد.

محمدرضا خشنودی، رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: امروز هفدهم بهمن‌ماه، همزمان با تشییع پیکر سرهنگ شهید شهرام حیدری رییس پلیس اطلاعات شهرستان جوانرود، پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در راستای هرچه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا و در راستای خدمت به تشییع‌کنندگان، اقدام به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی کرده است.

وی ادامه داد: این محدودیت ترافیکی با توجه به اینکه مراسم تشییع ساعت ۱۰ درب مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود؛ از ساعت ۹ صبح امروز در طول خیابان مدرس حدفصل سه‌راهی سبزه‌میدان تا میدان آزادی اجرا خواهد شد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از شهروندان خواست، با اطلاع از اعمال این محدودیت برنامه‌های سفر درون شهری خود را مدیریت و در صورت ضرورت از خیابان جلیلی و بلوار کوهساری به‌عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی گفت: این اعمال محدودیت تردد و توقف در طول خیابان مدرس در راستای حفظ امنیت شرکت‌کنندگان در این مراسم تا پایان مراسم تشییع پیکر پاک شهید ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1021826

مهمترین اخبار ایران و جهان: