نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 15:44

راز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص این شهید است

امام‌جمعه نطنز گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به جبهه مقاومت بخشید و این نتیجه اخلاص و صداقت این شهید بزرگوار بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت سالروز ارتحال علامه مصباح یزدی همچنین ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پیرامون شخصیت و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان کتاب‌ها نوشت و این مکتب می‌تواند سال‌ها در کشور ایران جاری و ساری باشد.

وی افزود: کار بسیار برجسته‌ای که حاج قاسم سلیمانی توانست انجام دهد این بود که به جبهه مقاومت روح تازه‌ای بخشید و این نتیجه اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است و ما می‌بینیم که در تشییع این شهید ۵۵ میلیون نفر شرکت می‌کنند و این در تاریخ بشریت بی‌سابقه است.

یعقوبی با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخان گفت: امروز آمریکا مدعی حقوق زن و بشر است، اما ببینیم در این کشور هر هشت ثانیه یک تجاوز جنسی انجام می‌گیرد و هشت دقیقه یک کودک قربانی می‌شود، این‌ها در آمریکا از زن به‌عنوان مانکن برای فروش لباس استفاده می‌کنند و یک‌سوم زندانیان زن دنیا در آمریکا به سر می‌برند این‌ها چگونه می‌توانند مدعی حقوق بشر و زن باشند.

 نیاز امروز جامعه جهاد تبیین است

 حجت‌الاسلام ابوالفضل کلثومی امام‌جمعه موقت بادرود نیز با گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک انسان صادق و روراستی بود و اخلاص او باعث موفقیت در کارها شد و ما امروز هم در کشور خودمان چه شخصیت‌هایی وجود دارند که شخصیت‌های ماورایی نیستند و با اخلاص و تعهد و تقوا به این مقام‌ها رسیدند.

وی با اشاره به فتنه‌های اخیر و اغتشاشات افزود: امروز مشکلات سیاسی اقتصادی فرهنگی ناشی از تفکر غرب‌زده‌هایی است که بعضی از آن‌ها مسئولیت هم دارند، مردم خدمتگزاران خودشان را دوست دارند و گلایه مردم از کسانی است که جایگاه را گرفته و خدمت نمی‌کنند.

کلثومی گفت: نیاز امروز جامعه جهاد تبیین است، صاحب‌نظران و تریبون به دستان بامطالعه کافی و جامع در جامعه بیایید و جهاد تبیین را اجرایی کرده و با آگاه‌سازی جامعه بصیرت افزایی کنید.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 958570

مهمترین اخبار ایران و جهان: