نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 23:01

سنگ تمام سمیرم در میزبانی لاله‌های فاطمی/ برخورد قاطع با آشوب‌طلبان مطالبه مردم از مسؤولان+ تصاویر و فیلم

مردم سمیرم عصر امروز میزبان کاروان اهالی بهشت بودند و با حضور حماسی خود در مراسم استقبال از این کاروان گل کاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کاروان اهالی بهشت که این روزها سراسر استان اصفهان را معطر به عطر شهدای گمنام می‌کند، امروز و در هشتمین روز سفر خود وارد شهر سمیرم شد.

 

میدان ماندگار سمیرم وعده‌گاه مردم این شهر برای استقبال از قهرمانان گمنام بود؛ زنان و مردان همه آمده بودند تا با حضورشان نقشه‌های شوم دشمنان و منافقین را نقشه بر آب کنند.

در دستان مردم تمثال مبارک حاج قاسم سلیمانی و شهید مدافع امنیت سرهنگ پاسدار محسن رضایی که شنبه‌شب در دفاع از امنیت مردم توسط اشرار مسلح در سمیرم به شهادت رسید به چشم می‌خورد.

 

خوش‌اقبالی مردم این شهر از این بابت بود که هم‌زمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها میزبان کاروان اهالی بهشت بودند.

تشییع شهدا حوالی ساعت ۱۶ آغاز شد. راوی که در حال صحبت از شهدای مفقودالاثر بود، ناگهان اسامی شهدای مفقودالاثر سمیرم به دستش رسید، ۲۳ لاله پرپری که هیچ نشانی از آن‌ها وجود ندارد و مانند مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س) در گمنامی به سر می‌برند.

 

راوی اسامی این شهدا را می‌خواند و مردم برای هر شهید فریاد «یا حسین» سر می‌دادند.

شهر سمیرم که متاسقانه در چند روز گذشته شاهد ناامنی و آشوب بوده، امروز پاسخ قاطعی را به آشوب‌طلبان مخابره کرد.

 

خواسته عموم مردم این شهر از مسئولین، برخورد قاطع و بازدارنده با آشوب‌طلبان بود. برخی این مطالبه را با دست‌نوشته‌هایی که در دست داشتند بیان کردند.

کاروان در محل تعیین‌شده توقف می‌کند و روایتگری تصویری آغاز می‌شود، روایتی که رشادت رزمندگان مدافع حرم را تبیین کرد که سپر بلای ملت ایران شدند.

پس از اتمام روایتگری، صبر مردم از اقدامات آشوبگران لبریز شد و ناگهان شعار «مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» در شهر طنین‌انداز شد؛ این اعلام انزجار می‌تواند خط پایانی برای تمام ناآرامی‌ها باشد.

 

مردم قدرشناس سمیرم امروز گل کاشتند؛ با حضور باشکوه توطئه آشوب‌طلبان را خنثی کردند.

 

 

 

پایان پیام/63025

منبع: فارس
شناسه خبر: 953470

مهمترین اخبار ایران و جهان: