نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:36

تخصیص ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های نفتی کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه از تخصیص ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های نفتی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، طهماسب نجفی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی پروژه‌های نفتی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه که با حضور دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور از محل اعتبارات اجتماعی وزارت نفت با اعتباری بیش از ۲۰۸ میلیارد تومان بررسی شد که اعتبارات لازم برای تسریع در اجرای آنها از این محل اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه اعتبار و تسهیلات کل پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان است، افزود: در این جلسه اعتبارات پروژه‌هایی که قرار است از محل اعتبارات اجتماعی نفت برخوردار شوند بیش از ۲۰۸ میلیارد تومان است که تصمیمات لازم برای تخصیص آنها اتخاذ شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم که تلاش خود را برای جذب و افزایش اعتبارات لازم از وزارتخانه‌های ذیربط خود افزایش دهند.

نجفی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی هر چقدر که توان جذب تخصیص از وزارتخانه‌های خود را داشته باشند ما هم در استان به اجرای پروژه‌های دستگاه‌ها از محل اعتبارات استانی کمک خواهیم داد.

وی به زمان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در دولت اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها باید با جدیت برای جذب تخصیص مناسب از بودجه سال آینده از ظرفیت مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم استان برای کمک به جذب تخصیص نیز استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952870

مهمترین اخبار ایران و جهان: