نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 14:36

37 پروژه برق‌رسانی در استان زنجان افتتاح شد/ برق دار شدن سبزه‌میدان در 15 روز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر37 پروژه در قالب ۵۸۹ ریز پروژه و با اعتباری بالغ بر یک هزار و 322 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیام جوادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در آیین بهره‌برداری از 37 پروژه برق استان زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر37 پروژه در قالب ۵۸۹ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 322 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه برق‌دار کردن پست جدید سبزمیدان طی ۱۵ روز با همکاری سه دستگاه اجرایی استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: تامین برق روستای زنگی حاج اصغر، تامین برق پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار شبکه‌های توزیع، توسعه و اصلاح شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی و هوشمندسازی شبکه‌های توزیع نیروی برق از جمله پروژه‌های شاخص آماده  بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان است و همچنین ۱۴۳ پروژه توسعه و اصلاح روستایی و ۱۰ پروژه پیک‌سایی در استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در پروژه تبدیل سیم مسی به کابل با هدف جلوگیری از سرقت و شبکه و کاهش اتصالی‌ها انجام شده و در این پروژه‌ها شبکه بازطراحی انجام می‌شود، گفت: طرح‌های روشنایی معابر در روستاها همزمان با اصلاح بهینه و تعویض سیم و کابل روستاها انجام می‌شود و در بسیاری از روستاها چراغ‌های فرسوده را تعویض کرده، چراغ‌های نو و ال‌ای‌دی را جایگزین کرده‌ایم.

جوادی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ پست جدید به شبکه توزیع برق استان زنجان افزوده شده است، خاطرنشان کرد: اکنون ۹۰۶ روستای استان زنجان دارای برق هستند.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1020126

مهمترین اخبار ایران و جهان: