نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 14:09

ایران با وجود بیشترین دشمن بهترین امنیت را دارد

اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود بیشترین دشمن در منطقه بهترین امنیت را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای عملیات‌های کربلای و ۴ و ۵ در مهدیه اردبیل اظهار کرد: ۲۶۷ شهید این عملیات‌ها و هزاران شهید دوران دفاع مقدس سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اردبیل در این عملیات‌ها نقش ویژه‌ای را ایفا کردند، خاطرنشان کرد: قهرمانان اردبیل در دوران هشت سال دفاع مقدس، بخصوص در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ نقش بسزایی داشتند و نقش آفرین بودند و مرد و مردانه با لبیک گویی به رهبرشان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و جان خودشان را برای حفظ دین، اسلام، کشور و ناموس تقدیم کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ایران با وجود بیشترین دشمن بهترین امنیت را دارد، تصریح کرد: دشمن امروز فرهنگ شهدا را مورد هدف قرار داده و با استفاده از همه ابزارهای خود در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه است.

محمدی اصل گفت: همه وظیفه داریم در مقابل این هجمه و توطئه شوم دشمنان ایستادگی کرده و برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا بکوشیم.

وی با بیان اینکه که امنیت پایدار ایجاد شده در آذربایجان غربی و کردستان در طول تاریخ بی‌مانند است، گفت: رزمندگان در این مناطق با وجود شرایط سخت، بدی آب و هوا و صعب‌العبور بودن، با دستان خالی و کمترین امکانات مقابل دشمن و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آن دوران ایستادگی و مقابله کردند به همین علت است که مناطق عملیاتی شمالغرب به تعبیر مقام معظم رهبری سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامیده شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نایب امام زمان (عج) یک شخصیت برجسته جهانی است و تدابیر، نقشه‌های راهبردی و امامت ایشان تمامی فتنه‌هایی که در طول ۴۳ سال علیه ایران برنامه‌ریزی شده است را خنثی کرده و به همین دلیل است که دنیا برای داشتن همچنین رهبری غبطه می‌خورند.

محمدی اصل آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان در جنگ تحمیلی را از اهداف برگزاری این یادواره‌ها دانست و افزود: یادواره‌های شهدا مجلس عزا نیستند و پیام و اهداف خاصی دارند و با انتقال پیام شهدا به نسل جوان می‌توان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 963026

مهمترین اخبار ایران و جهان: