نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 09:34

فاطمی امین به وعده کاهش قیمت خودرو عمل نکرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت به وعده کاهش قیمت خودرو و افزایش تولید و کیفیت خودرو عمل نکرده و قیمت خودرو به طور متوسط ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رسولی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده متقاضیان استیضاح وزیر صمت اظهار داشت: استیضاح یکی از ابزارهای نظارتی مجلس و عمل به یک وظیفه قانونی است.

وی متذکر شد: در پایان دولت روحانی گفته شد به صلاح نیست وزرا استیضاح شوند و اولین استیضاح دولت سیز دهم هم بعد از ۱۵ ماه اتفاق افتاد که نمایندگان مجدداً به فاطمی امین رأی اعتماد دادند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از عملکرد یک جانبه و بدون انصاف صدا و سیما در حمایت از فاطمی امین گلایه دارم و به زودی نطقی در این زمینه خواهم داشت که چرا رسانه ملی اینگونه عمل کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزیر صمت در زمان رأی اعتماد وعده کاهش قیمت خودرو و افزایش تولید و کیفیت خودرو را داد اما از زمانی که وی روی کار آمده است قیمت خودرو به طور متوسط ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

در حال تکمیل…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177126

مهمترین اخبار ایران و جهان: