نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 10:22

باند سارقان احشام در دامغان متلاشی شد

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سرقت احشام در دامغان خبر داد و گفت: پنج عضو این باند دستگیر و به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میراحمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن اشاره به سرقت احشام بیان کرد: در پی وقوع سرقت ۱۵ رأس گوسفند از دامداری در شهرستان سرخه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی خود را شروع کردند.

وی با بیان اینکه با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی خودروی پژو ۴۰۵ سارقان شدند، افزود: پلیس در تحقیقات خود به این نتیجه رسید که متهمان به صورت سریالی چندین مرحله از شهرستان‌های شمالی کشور وارد استان شده و پس از سرقت به محل سکونت خود بر می‌گشتند.

رصد شبانه روزی پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه با رصد شبانه روزی سارقان، زمانی که مجدد وارد شهرستان دامغان می‌شوند و پس از سرقت چند رأس گوساله به سمت شهرستان شاهرود فرار می‌کنند، تحت تعقیب و مراقبت قرار می‌گیرند، تاکید داشت: مجرمان در یکی از شهرهای شاهرود به محض مشاهده پلیس، متواری می‌شوند و با تیراندازی مأموران، خودرو را رها و با توجه به موقعیت منطقه پا به فرار می‌گذارند که در بازرسی ماشین چهار رأس گوساله سرقتی کشف می‌شود.

میراحمدی ادامه داد: در نتیجه اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سارقان قصد دارند با یک دستگاه پراید به واسطه یکی از راه‌های فرعی شهرستان دامغان از استان خارج شوند که کارآگاهان در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه پنج عضو این باند را دستگیر می‌کنند.

وی از اعتراف اعضای این باند به هشت فقره سرقت احشام در سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به تحت تعقیب و ساقه دار بودن متهمان، تحقیقات بیشتر از آنان در این زمینه ادامه دارد و نتایج بعدی به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177326

مهمترین اخبار ایران و جهان: