نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 11:34

محدودیت‌ها و ممنوعیت ترافیکی مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد

رییس پلیس راه استان کرمانشاه،از اعمال محدودیت ترافیکی محور اسلام‌آباد غرب، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب، همزمان با سالروز عملیات بازی‌دراز برای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

سرهنگ کیخسرو دستغیب، رییس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از اعمال محدودیت ترافیکی محور اسلام‌آباد غرب، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب، اظهار کرد: با توجه به مراسم بزرگداشت و یادواره شهدای غرورآفرین بازی‌دراز و شهید شیرودی در سرپل‌ذهاب، محدودیت ترافیکی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه) اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد تمامی موتورسیکلت‌‌ها و همچنین تردد وسایل نقلیه محموله‌های ترافیکی که فاقد پروانه ترافیکی یا پروانه ترافیکی در محورهای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب به اسلام‌آباد غرب در حوزه یادمان ممنوع است و محور جایگزین برای این خودروها از محور قصرشیرین- گیلانغرب- اسلام‌آباد غرب است.

 رییس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان به شرکت کنندگان توصیه کرد، با توجه به حجم ترافیک در روز چهارشنبه و پنجشنبه و پیش‌بینی حدود ۴۰ هزار نفر جهت شرکت در مراسم یادواره بازی‌دراز حتما کاربران جاده‌ای قوانین مقررات رانندگی را رعایت و به تذکرات و دستورات پلیس راه توجه کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177770

مهمترین اخبار ایران و جهان: