نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 09:38

مقام نخست هلال احمر مازندران در ارائه خدمات به مسافران نوروزی / لزوم تعمیق فرهنگ بومی در استان

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر توانمندی بالای جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی گفت: جمعیت هلال احمر مازندران نوروز امسال در خدمت رسانی به مسافران در سطح کشور اول شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جلسه بررسی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: کمپ‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران در سطح جاده‌ها و مبادی ورودی شهرهای استان با خدمات‌رسانی بهینه رضایت ۹۰ درصدی مسافران را جلب کردند.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران و گردشگران یادآور شد: زیرساخت‌های خدمات گردشگری مازندران نیازمند ارتقا و کارآمدسازی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون مسافر نوروزی به این استان افزود: با نظارت و هدایت فرمانداران استان امسال هیچگونه کمبودی از نظر امکانات و خدمات در تعطیلات نوروز مشاهده نشد‌.

سلگی خاطرنشان کرد: افزایش سیاست نشاط اجتماعی و امیدآفرینی از طریق تامین رفاه مسافران و مردم بومی استان در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی مازندران قرار دارد.

وی اظهار کرد: بازآفرینی هویت فرهنگی و تاریخی دیار علویان رویکرد محوری دولت در مازندران است.

سلگی با تاکید بر توسعه قابلیت‌های متنوع فرهنگی در مازندران ادامه داد: احیای سنت‌های دیرین فرهنگی و میراثی در دیار علویان مولفه مهم و قابل اعتنا در بازسازی فرهنگی استان محسوب می‌شود.

جانشین استاندار مازندران در ستاد سفرهای نوروزی گفت: در راستای هم افزایی توان‌ها از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد مازندران برای ترویج انگاره های معنوی و ارزشی استفاده خواهد شد.

سلگی تصریح کرد: راه اندازی نهضت گفتگو در مازندران با هدف انسجام بخشی قومی وجلوگیری از گسست اجتماعی پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: تقویت خرده فرهنگ‌ها و تعمیق انگاره‌های ارزشی با توسعه المان‌های فرهنگ بومی در شهرهای ساحلی مازندران ضرورت دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152570

مهمترین اخبار ایران و جهان: