نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 14:04

فیروزی: برخورد زشتی با هواداران ما صورت گرفت

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در خصوص اتفاقات دیدار مقابل پیکان در کرج، گفت: علیرغم اینکه هواداران ما ساعات بسیاری در راه بوده و خسته بودند، برخورد بسیار زشتی با آنان صورت گرفت.

علی فیروزی، سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در خصوص اتفاقات دیدار این تیم مقابل پیکان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که شب گذشته در کرج برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تماشاگران ما مسافت زیادی را طی کردند تا به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه رسیدند و حدود ۶ ساعت قبل از بازی با تمام خستگی در مقابل استادیوم سرگردان بودند.

وی با تأکید بر اینکه در نشست هماهنگی پیش از مسابقه صحبتی درباره اینکه تماشاگران ما کجا بنشینند، مطرح نشد، گفت: اصلا پیکان هواداری ندارد که نیاز به مشخص شدن جایگاه تماشاگران ما باشد، آنها به پاس میهمان بودن هواداران ما باید از آنها پذیرایی می‌کردند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: پس از اینکه جایی برای هواداران ما مشخص نکردند، برخورد بسیار بدی با هواداران داشتند وبا اسپری فلفل به آنها حمله کردند.

فیروزی با اشاره به وضعیت سلامتی یکی از مصدومان این حادثه، افزود: جالب اینجاست یکی از هوادارانی که اسپری فلفل به او خورده بود، تشنجی و شیمیایی جنگ بود و با این اتفاق هر لحظه ممکن بود ضایعه بزرگی برای او ایجاد شود. ولی متاسفانه نمی‌دانم با چه اجازه‌ای اسپری فلفل به فردی می‌زنند که آمده تیمش را تشویق کند و بازی را جذاب‌تر کند. او فردی بود که در جنگ شیمیایی شده و نیازی نبود شما با گاز فلفل او را شیمیایی‌تر بکنید.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم با تماشاگران برخورد بهتری می‌شد تا می‌توانستند در کمال آرامش تیم‌شان را تشویق کنند، گفت: این اتفاقات اگر تمام نمی‌شد، چه بسا ممکن بود درگیری‌های بیشتر و بسیار شدیدتری در استادیوم رخ بدهد. ما می‌خواستیم هواداران‌مان طبق قانون و روال معمول بازی‌های فوتبال، پشت نیمکت ما بنشینند و خدا را شکر این اتفاق درنهایت رخ داد، اما ای کاش آن صحنه‌های تلخ برای هواداران ما در کرج رخ نمی‌داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1153326

مهمترین اخبار ایران و جهان: