نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:44

«هم بازی هم قرآن برای بچه‌ها» در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در ۴۲ غرفه در بخش‌های خانواده با محوریت مباحث قرآنی تا ۳۱ فروردین‌ماه در محل پارک شاهد برپا است.

علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت عصر امروز در نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد از روز گذشته آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۴۲ غرفه در بخش‌های خانواده با محوریت مباحث قرآنی، مسابقات نقاشی، فرهنگی، عرضه محصولات عفاف و حجاب، کتاب، پزشکی، سلامت، طب سنتی، مشاوره، محافل قرآنی و کارگاه‌های تخصصی به معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: صبح‌ها دانش‌آموزان از نمایشگاه بازدید خواهند داشت؛ پیش‌بینی شده تا ۳ هزار دانش‌آموز از نمایشگاه بازدید کنند.

صفدری با اشاره به تنوع فراوان در نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان با ایجاد فضایی شاد و معنوی و با محوریت مباحث قرآنی و اهل بیتی، خاطرنشان کرد: محصولات فرهنگی و لوازم‌التحریر ایرانی هم در این نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا ۳۱ فروردین‌ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با عرضه کتاب و محصولات قرآنی و کارگاه‌های هنری قرآنی در خدمت علاقمندان است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152826

مهمترین اخبار ایران و جهان: