نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 00:12

پیام معاون صدای رسانه ملی برای درگذشت مدیر شبکه سلامت

معاون صدای رسانه ملی درگذشت صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی درگذشت صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت را به خانواده بزرگ رادیو خصوصاً اهالی صدیق رادیو سلامت، تسلیت و تعزیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ناباورانه بانوی فاضله و پرهیزکار، سرکار خانم دکتر صدیقه اعتماد سعید، مدیر فرهیخته شبکه رادیویی سلامت، خبری تلخ برای تمام اهالی رادیو است. آن بانوی تراز انقلاب اسلامی که توفیق کسوت خواهری شهید را داشت، در طول حدود یک دهه مدیریت بر شبکه رادیویی سلامت، به پشتوانه تلاش فراوان، اخلاق بسیار حسنه و دلسوز و شناخت دقیق و ظریف رسانه‌ای و انضباط و نظم تحسین برانگیز نقش بسزایی در افزایش چشمگیر مخاطبان این رادیو داشت.

آن بانوی خیر که پزشکی متخصص و متعهد در حوزه اطفال با دقت و دلسوزی مادرانه سعی در برطرف نمودن تالمات جسمی بیماران می‌کرد، همین روحیه را با شناخت دقیق و ظریف رسانه آمیخته بود تا به ارتقاء روح و جان مخاطب کمک کند. حقیقتاً آن بانوی مجاهد و خواهر بزرگوار شهید با تاسی از حضرت زینب سلام الله علیها خستگی‌ناپذیر همیشه در حال تلاش و مجاهدت بود و انشالله خداوند او را هم سفره حضرات معصومین گرداند.

مصیبت وارده را به خانواده، دوستان و همکاران معاونت صدا تسلیت گفته و از ایزد منان علو درجات را برای آن مرحومه خواهانم»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1151870

مهمترین اخبار ایران و جهان: