نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 13:43

طرح های ابتکاری فارس در حوزه فرهنگ مشکلات این بخش را کاهش داد

شیراز- استاندار فارس گفت: فارس برای کاهش مشکلات فرهنگی پنج طرح ابتکاری اجرایی کرد که مورد تقدیر مدیران ارشد کشور قرار گرفت و بخش اعظمی از مشکلات فرهنگی را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه صبح پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: فعالیت‌های خوبی در استان فارس در خصوص عفاف و حجاب در حال انجام بوده این در حالی است که برنامه‌ریزی های متعددی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: چهارشنبه‌های طلایی که ویژه برنامه عفاف و حجاب است، طرح مردم رسی، طرح بهارنکو، طرح احرار و ایجاد شورای فضای مجازی از جمله ابتکارات فارس در حوزه فعالیت‌های فرهنگی است.

ایمانیه عنوان کرد: مشکلات موجود در حوزه عفاف و حجاب در فارس به هیچ عنوان رها شده نیست بلکه تمامی دستگاه‌های متولی به صورت هفتگی با ارائه گزارش نسبت به فعالیت‌هایی که در حوزه عفاف و حجاب صورت گرفته‌اند اقدام می‌کنند.

به گفته استاندار فارس موضوع امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر مردم باید برای مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی نیز وجود داشته باشد.

ایمانیه متذکر شد: اداره بناهای تاریخی استان فارس نظیر تخت جمشید، پاسارگاد، حافظیه و … باید به استان تفویض اختیار شود تا بتوان نسبت به مدیریت صحیح این بناهای تاریخی اقدام کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1187826

مهمترین اخبار ایران و جهان: