نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 10:50

قاتل جوان دشتستانی دستگیر شد

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله دشتستانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس علی یاری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم،، اقدامات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری شروع کردند.

سرهنگ علی یاری افزود: در راستای رصد اطلاعاتی و اخبار واصله مبنی بر اینکه قاتل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای فاقد پلاک در روستای دهقاید در حال تردد است سریعاً دو اکیپ از مأمورین به محل اعزام، پس از ۳ ساعت تعقیب و مراقبت و گشت زنی قاتل فراری در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر، در بازرسی از خودرو یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب کشف که متهم، در تحقیقات فنی و ارائه مستندات صراحتاً به قتل معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: قاتل در تحقیقات انجام شده و اعترافات فردی انگیزه خود از این جنایت را یک اتفاق اعلام کرد و اظهار داشته به همراه مقتول در مغازه قهوه فروشی حضور داشته و با اسلحه که در دست داشته بازی و امتحان می‌کرده که تیر شلیک به دوستش برخورد کرده و ناخواسته به قتل رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154826

مهمترین اخبار ایران و جهان: