نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 22:39

در شورای اطلاع‌رسانی به دنبال کثرت راه حل هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: آنچه که به صلاح مردم و نظام است را در شورای اطلاع‌رسانی دنبال خواهیم کرد و در جلسات این شورا به دنبال کثرت مصوبه نیستیم بلکه درصدد کثرت راه حل هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: تلاش کردیم جلسات این شورا به صورت مستمر برگزار شود که به مصوبات قابل توجهی در حوزه رسانه نیز دست یافتیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی مصوبات گذشته شورا بر قوت خود باقی است، افزود: درصدد هستیم افراد صاحب نظر بیشتری را به شورای اطلاع رسانی استان اضافه شوند و از نظرات نمایندگان گروه‌های رسانه‌ای بهره‌مند شویم.

جان‌نثاری عنوان کرد: شورای اطلاع‌رسانی استان بایستی بر مجموعه حرکت‌های رسانه‌ای استان، به معنای واقعی «سیاست‌گذاری» کند‌ و به دنبال این باشد که سیاست‌ها اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: یکی از مصوبات ما این است که مسؤولان بایستی به رسانه پاسخگو باشند؛ از این رو پیگیری کنیم که این مصوبه مهم اجرایی شده یا با آن مقابله شده است.

وی  با اشاره به اینکه آنچه که به صلاح مردم و نظام است را در این شورا دنبال خواهیم کرد، گفت: در جلسات شورای اطلاع رسانی استان به دنبال کثرت مصوبه نیستیم بلکه درصدد کثرت راه حل هستیم.

جان‌نثاری با تاکید بر اینکه در این جلسات نقاط کور شناسایی و برای آن‌ها راهکار عملیاتی اندیشیده شود، ادامه داد: از طرفی تسهیل گری امور ضروری است و وقتی همراه با افکار عمومی قدم برداریم کارها به سرعت پیش می‌روند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: رسانه برای یک حاکمیت و نظام اجرایی مانند تخریب‌چی‌های دوران دفاع مقدس است که معابر را باز می‌کند، ظاهر کار رزمنده‌های تخریب‌چی این بود که دو متر راه را بازگشایی می‌کردند اما باطن به این نحو بود که مسیر به سلامت بیشتری بازگشایی می‌شد تا به نتیجه برسد.

وی افزود: حوزه رسانه هم برای حاکمیت همین حکم را دارد. رسانه می‌تواند معابر اجرایی و آنچه که در افکار عمومی است را جهت دهی کند.

جان‌نثاری با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، گفت: بزرگداشت مقام معلم، کارگر و تبیین مسائل حجاب و عفاف با رویکرد امیدآفرینی و بیان مشکلات در اولویت فعالیت رسانه ها قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: در این ایام رسانه‌ها مطالبات کارگران و معلمان را پیگیری کنند همچنین با حفظ کرامت واقعی مسائل مهم معیشتی و حقوق این دو قشر شریف با در نظر گرفتن شأن و جایگاه آن‌ها بیان شود.

وی با اشاره به اینکه سیاستی که در حوزه حجاب و عفاف دنبال می‌کنیم بر محور خانواده است، عنوان کرد: شورای اطلاع رسانی موظف است تعالی انسانی را مدنظر قرار دهد. سیاست‌های شورا به سمت پویایی برود و در نظر داشته باشیم که یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های این شورا بیان خدمات حاکمیت و دولت است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: شورای اطلاع رسانی استان در جامعه آرامش، امید و فضای مناسب برای زیستن ایجاد کند. این سیاست کلی ما است که براساس آیین نامه پیش خواهیم رفت.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1154226

مهمترین اخبار ایران و جهان: