نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 10:38

همه جلوه‌های زندگی انسان‌ها تجلی هنر است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان،گفت: همه جلوه‌های زندگی انسان‌ها تجلی هنر است که در قالب‌های مختلف از قبیل موسیقی و نقاشی بروز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشنبه در آیین شعر رمضان و روز هنر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه واژه علی در معنای لغوی به معنی عالی، بزرگ و والا است و حکایت از مقام والای امام علی (ع) دارد، گفت: امام علی (ع) آنقدر بزرگ و والامقام هستند که باید برای شناخت ایشان به کلام خودشان مراجعه کرد.

وی اظهار داشت: از همه کسانی که در این محفل، شعرخوانی کردند نهایت قدردانی را دارم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه ۱۲ سال است که با شعرا همنشین هستم و بسیاری از آنها را دعا می‌کنم، گفت: شعرای زنجان امسال نیز در دیدار رهبر معظم انقلاب گل کاشتند.

خاتمی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در جمع شعرا نسبت به دیدارهای سالهای قبل متفاوت بود، تاکید کرد: درباره دروغ‌های دشمنان بابت موضوع آزادی و حقوق زن روشنگری کردند که باید با دقت آن را مطالعه کرد.

وی گفت: باید حضرت علی (ع) ا از سخنان خود ایشان شناخت و امام علی (ع) در یک جلسه و در شورای سقیفه ۴۰ فضیلت خود را بیان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم اهمیت هنر در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: همه جلوه‌های زندگی انسان‌ها تجلی هنر است که در قالب‌های مختلف از قبیل موسیقی و نقاشی بروز می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1140670

مهمترین اخبار ایران و جهان: