نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 23:02

لزوم تسهیل ترافیک در استان سمنان/ تمامی امکانات بسیج شوند

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم تسهیل ترافیک هنگام بارندگی در محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و گفت: در این راستا تمامی امکانات لازم بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی شامگاه سه شنبه در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی این روزها با افزایش میزان و سرعت بارش در راه‌های استان مواجه هستیم، ابراز داشت: مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مسافران از طریق بسیج تمامی امکانات امری ضروری است.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به شرایط جوی و بارندگی‌های فصلی دستگاه‌های اجرایی باید آماده مقابله با بحران احتمالی باشند، افزود: تجهیزات سوله‌های ورزشی در نظر گرفته شده برای مواقع بحرانی آب و هوایی می‌بایست تقویت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه استقرار ماشین با چراغ‌های گردان در راه‌های استان پیشنهاد می‌شود، ابراز داشت: این اقدام می‌تواند در راستای هشدار دهی و اطلاع رسانی نقش مهم داشته باشد.

حمیدی در ادامه تصریح کرد: طب ایام تعطیلات نوروزی به منظور جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیر مجاز به ویژه در سطح روستاها می‌بایست نظارت‌ها تقویت شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر در سیر صعودی همه گیری بیماری کرونا در کشور قرار داریم، اضافه کرد: می‌طلبد تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی موارد و مباحث را جدی گرفته شود و نظارت‌ها به منظور حفظ سلامت مسافران و زائران افزایش یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1114870

مهمترین اخبار ایران و جهان: