نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 10:50

بازدید از پویش همراهان سفر ایمن در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از طرح پویش همراهان سفر ایمن استان در مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع) در محور پرتردد دیهوک بازدید و از نزدیک در جریان روند کار این طرح قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز از طرح پویش همراهان سفر ایمن استان در مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع) در محور پرتردد دیهوک بازدیدکرد و از نزدیک در جریان روند کار این طرح قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید، از برگزاری برنامه پویش همراهان سفر ایمن به محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قدردانی و تشکر کرد.

وی تصریح کرد: طی ۳ ماه گذشته جلسات متعدد ستاد خدمات سفر استان برای خدمات دهی بهتر به مسافرین نوروزی برگزار و تمامی امکانات استان برای آسودگی خاطر مسافران بسیج شده است.

به گفته وی؛ ایجاد پویش همراهان سفر ایمن زمینه و انگیزه ای برای مسافران و رانندگان فراهم می کند تا در ۳۰ کیلو متری شهرها استراحت کرده و بعد ادامه مسیر دهند.

معاون استاندارخراسان جنوبی با توجه به پیش بینی های افزایش مسافر در ایام نوروز امسال، گفت: اجرای اینگونه طرح ها در کاهش خطرات جاده ای بسیار مؤثر است.

عباس زاده از دست اندرکاران این بخش به خاطر توجه به مقوله آموزش و ارتقاء فرهنگ رانندگی در بین مردم قدردانی کرد و خواستار تداوم آنها به ویژه در روزهایی همچون نوروز شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و با همکاری مردم عزیز در این پویش و مسافران،سفر ایمنی در ایام نوروز داشته باشیم.

معاون استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح به مدت ۲۱ روز از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از مهمترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای پویش مردمی همراهان سفر ایمن است که همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دو ایستگاه در خدمت مسافرین عزیز نوروزی هستند تا سفری ایمن را برای کاربران جاده ای، مسافرین و رانندگان شاهد باشیم.

عباس زاده افزود: با وجود تمهیدات دستگاه ها شاهد رعایت نکردن اصول ایمنی و مقررات رانندگی هستیم که این کار نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها و مردم است.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1113726

مهمترین اخبار ایران و جهان: