نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 18:36

درباره همه مسائل کشور نمی‌توان رفراندوم گذاشت

امام جمعه سمیرم گفت:رهبر انقلاب در سخنان خود بیان کرد که راجع به همه مسائل کشور نمی‌توان رفراندوم ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سیدعبدالعظیم مولازاده امام جمعه سمیرم در خطبه‌های ظهر امروز سمیرم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: این عید برای کسانی است که روزه و عبادت آن‌ها مورد قبول خدا قرار گرفته و امیدواریم طاعات همه مسلمین مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

وی افزود: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ توسط امام خمینی (ره) است و این روز را بر همه عزیزان سبزپوش سپاه پاسداران تبریک عرض می‌کنیم.

حجت الاسلام مولازاده بیان کرد: دوم اردیبهشت روز زمین پاک هم نام‌گذاری شده و جا دارد مردم با توجه به اتمام ماه رمضان و گشت و گذارها، به پاکی زمین و حفظ آن توجه کنند چرا که زمین میراث آیندگان است و براحتی آن را تخریب نکنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: قابل توجه عزیزانی که از سخنان ایشان دچار شبهه شده‌اند؛ رهبر انقلاب در سخنان خود بیان کرد که راجع به همه مسائل کشور نمی‌توان رفراندوم ایجاد کرد و این سخن بسیار درستی است اما برخی سر وصدا کردند و اشتباه برداشت کردند و سوء تفاهم پیش آمد.

وی ضمن تقدیر از مبلغانی که در طول ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان حضور داشتند، عنوان کرد: ما باید دست‌بوس این عزیزان باشیم و قطعا این قدم‌ها ماجور خواهد بود و اجر دنیوی و اخروی دارد.

پایان پیام/۶۳۱۱۱/ح
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163526

مهمترین اخبار ایران و جهان: