نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 13:31

توسعه عقیده‌سازی انقلابی با روش‌های جدید مورد توجه باشد

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نباید به روش‌های قدیمی در زمینه توسعه عقیده‌سازی انقلابی تکیه کرد بلکه نیاز است با روش‌های جدید این موضوع توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی که به دستور امام در نظام اسلامی شکل گرفت، کار اصلی است.

وی با اشاره به اینکه انسان در عقیده و اندیشه تعریف می‌شود، بیان کرد: تعریف انسان با باقی موجودات متفاوت بوده و هر موجودی را می‌توان از جنبه‌های مختلف تعریف کرد اما انسان بر اساس خواص و آثاری که از آن بروز می‌کند، تعریف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله اصلی، مسئله عقیدتی و اندیشه است، یادآور شد: آنچه بر انسان عارض می‌شود، بر اساس اندیشه وی است.

عبادی با بیان اینکه وقتی عقیده فاسد باشد، اسم دین دردی را دوا نمی‌کند، افزود: انسان بدون عقیده پایند به هیچ قانونی نیست.

وی با اشاره به اینکه به گفته غربی‌ها راز موفقیتشان برای غلبه بر کشورها اقلیت خائن و اکثریت احمق است، اضافه کرد: انسان در اندیشه و عقیده تعریف می‌شود، لذا غربیان دشمن درجه یک اندیشه و عقیده هستند و هر جا انسان عاقل و با اندیشه و عقیده‌ای باشد او را حذف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید شناسنامه دشمن در بیاید و به نوکرانشان هم داده شود.

عبادی با اشاره به اینکه اگر عقیده انسان فاسد باشد تمامش فاسد و اگر عقیده‌اش سالم باشد، دست و پا و تمام اندامش از عقیده سالمش الهام می‌گیرد، یادآور شد: به این موضوع که راه پیامبران بوده باید شتاب بدهید و نباید به روش‌های قدیمی در این زمینه تکیه کرد بلکه با روش‌های جدید این موضوع باید توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه قلم مطهری شهید می‌سازد، گفت: تربیت نیروی انسانی با عقیده درست و انقلابی بسیار دارای اهمیت بوده که حوزه‌های علمیه، سازمان بسیج، گروه‌های مقاومت و حزب الله برای نجات بشر با توجه به اینکه همه چیز آماده بوده، باید به تربیت این نیروها بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن در دشمنی روی مسئله عقیده و ایجاد شبهات و فحشاء و تمام آنچه انسان را از اندیشه باز می‌دارد، تکیه داشته و کار می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179826

مهمترین اخبار ایران و جهان: