نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 22:51

حمایت از ولایت مهمترین پیام آیت الله سلیمانی است

بابلسر- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آیت الله سلیمانی همواره مدافع و سرباز دین بوده است، گفت: حمایت از ولایت مهمترین درس از زندگی ایشان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پنجشنبه شب در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید آیت الله سلیمانی در مصلی بابلسر با تهنیت و تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی خواستار رسیدگی دستگاه فضایی به حادثه سوقصد به آیت الله سلیمانی شد و گفت: یک انسان مظلوم و بیگناه مورد سو قصد قرار می‌گیرد و دستگاه قضائی باید ابعاد این حادثه را بررسی و رسیدگی کند.

وی با تهنیت شهادت آیت الله سلیمانی گفت: آیت الله سلیمانی در راه سربازی به شهادت رسید و ما نیز باید این راه را ادامه دهیم به حمایت از ولایت و رهبری خواسته شهید سلیمانی بوده است.

وی تقویت و دفاع از ولایت، ایستادگی و مقاومت را مهمترین پیام آیت الله سلیمانی بیان کرد و گفت: همچنین دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی در مقابل فتنه‌های فرهنگی، دفاع از ولایت، اعتقادات دینی مورد تاکید بوده است.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه مقابل هجمه فرهنگی که خطرناک‌تر از تهاجم نظامی و تروریست است باید هوشیار و بیدار باشیم و از ارزش‌های دفاع کنیم، افزود: این هجمه‌ها سبب از بین رفتن ارزش‌ها می‌شود و باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران دفاع از ولایت را مهمترین خواسته‌های شهیدانی مانند شهید آیت الله سلیمانی بیان کرد و خواستار حضور باشکوه در مراسم تشییع با پیکر مطهر این شهید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172970

مهمترین اخبار ایران و جهان: