نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 20:21

۳ هزار بسته حمایتی ویژه نیازمندان در کاشان توزیع می‌شود

کاشان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از توزیع ۳ هزار بسته حمایتی ویژه نیازمندان در کاشان خبر داد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن نوروز و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان، بسیج برنامه‌های مختلفی را پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به رسالت بسیج در خدمت رسانی به نیازمندان ابراز داشت: در این راستا طرح «سفره‌های ماه امید» در کاشان اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به جزئیات برگزاری این طرح تصریح کرد: در قالب این طرح بیش از سه هزار بسته حمایتی ویژه نیازمندان در شهرستان کاشان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کاشان آغاز می‌شود، گفت: طبق پیش بینی‌ها قرار است اجرای این طرح تا ایام شهادت حضرت علی (ع) ادامه داشته باشد.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه مراحل بعدی این طرح نیز طی ماه‌های آینده اجرایی می‌شود، گفت: از تمامی خیران و مردم نوع‌دوست کاشان می‌خواهیم در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند.

وی در بیان نحوه مشارکت در این طرح حمایتی ویژه نیازمندان شهرستان کاشان افزود: شهروندان جهت مشارکت در طرح سفره‌های ماه امید می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۴۳۴۸۸۲ به نام جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی کاشان واریز کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه این طرح در طول سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شناسایی واجدان شرایط در این طرح از طریق نهادهای مربوطه و با کمک قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی در نقاط مختلف شهرستان کاشان صورت می‌پذیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1118326

مهمترین اخبار ایران و جهان: