نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 14:33

هرسین آماده برگزاری با شکوه روز جهانی قدس است

کرمانشاه- فرماندار هرسین با بیان اینکه روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است، گفت: هرسین آماده برگزاری با شکوه روز جهانی قدس است.

سید برزو موسوی چشمه کبودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز قدس یادگاری ارزشمند و مهم از مبانی فکری و عقیدتی و از مواضع سیاسی تأثیر گذار امام خمینی (ره) است که سال‌های متوالی برگزار می‌شود و تا نابودی اسرائیل استمرار خواهد داشت.

وی افزود: مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف به ویژه در مورد فلسطین چراغ راهی برای آزادی قدس و نابودی کامل اسرائیل است.

فرماندار هرسین تصریح کرد: پیش بینی‌های مقام معظم رهبری در مورد نابودی اسرائیل و فروپاشی آن از درون به تحقق پیوست و با توجه به وقایع اخیر نظاره گر فروپاشی و افول این رژیم جعلی خواهیم بود.

موسوی چشمه کبودی بیان کرد: فلسطین و محور مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت‌های معنوی مسلمانان جهان بویژه ایرانیان است و در راهپیمایی روز قدس سال جاری این حمایت‌ها با مشت‌های گره کرده و شعار مرگ بر اسرائیل به منصه ظهور گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری با شکوه راهپیمایی حماسی روز قدس در این شهرستان اتخاذ شده و مردم دارالمومنین هرسین مطمئناً حضوری با شکوه خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1137870

مهمترین اخبار ایران و جهان: