نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:49

دانش آموزان استان سمنان در صحنه حماسه سازی

سمنان- تشکل‌های دانش آموزی استان سمنان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای را منتشر و در آن بر حضور حماسه ساز دانش آموزان استان در راهپیمایی روز قدس، تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تشکل‌های دانش آموزی استان سمنان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به این شرح است:

«وَ نُریدُ اَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الاَرضِ»

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی: فلسطین خط مقدم ما و همه جهان اسلام است.

در طول حضور نسل بشر در روی کره خاکی ویروس‌های متعددی حیات این جامعه را تهدید کرده است اما یکی از خطرناک‌ترین این ویروس‌ها قریب به ۷۰ سال قبل در منطقه ما پدید آمد و منشأ تاریکی در جهان شد.

ویروسی که نه تنها به جان؛ بلکه به مال و سرزمین و اعتقادات کسی هم رحم نمی‌کند و تفاوتی برای کوچک و بزرگ، زن و مرد، کودک و پیر قائل نیست؛ تفکری که انسانیت را بی ارزش و دون می‌داند و چه تأسف بار که در سایه بی تفاوتی سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری، روزی در فلسطین، روزی در سوریه، روزی در عراق و روزی در یمن خودی نشان می‌دهد و دست به کشتار می‌زند.

رژیم صهیونیستی اسرائیل ویروس خطرناک عصر ماست و یا به تعبیر زیبای امام راحل: «اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو گردد.» بیش از ۴۰ سال است که اقدام هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تمامی آزادی خواهان دنیا را در همراهی با ملت مظلوم و مسلمان فلسطین منسجم نموده و همه ساله با مشت‌های گره کرده، قدرت حقیقی جبهه مقاومت در برابر ظلم و استکبار را نمایان ساخته است.

ما دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش آموزی استان سمنان، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی و تعرض به حریم مسجدالاقصی؛ به دولت‌های مرتجع منطقه هشدار می‌دهیم، طرح موضوعاتی همچون عادی سازی روابط با این رژیم منحوس و فراموشی آرمان قدس، هیچ نتیجه‌ای جز ذلت و نابودی را به همراه نخواهد داشت.

ما دانش آموزان انقلابی استان سمنان ضمن درخواست از نوجوانان آزاده تمام کشورهای جهان در هم صدایی و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم؛ چون همیشه با همبستگی و برادری در کنار نوجوانان و کودکان آزاد فلسطینی ایستاده‌ایم و به تبعیت از امام راحل حضرت امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد الموت لاسرائیل سر خواهیم داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147070

مهمترین اخبار ایران و جهان: