نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 16:41

تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش

معاون تربیت و آموزش ارتش از تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی بمنظور تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش در چهارمین همایش سراسری تجلیل از اساتید و معلمان ارتش که صبح امروز (شنبه) در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی از آموزش آغاز می‌شود، اظهار داشت: این گردهمایی باشکوه تربیت و آموزش نوید می‌دهد که در آینده شاهد قابلت ها و توانمندی‌های بیشتری در پاسخ به تهدیدات خواهیم بود.

وی در ادامه به سالگرد شهادت شهید مطهری اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با متفاوت اندیشیدن در فضای کاری، خود را با حوزه‌های آینده سازمانی تطبیق دهیم.

معاون تربیت و آموزش ارتش افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که در منطق اسلام، مسأله تعلیم و تربیت به معنای زندگی بخشیدن به فرد و جامعه است و در منطق سازمان ارتش، به معنای زندگی بخشیدن به فرد و سازمان است؛ پس حیات سازمان مرهون آموزش و تربیت است.

وی خاطرنشان کرد: تخصص، دانش و مهارت از ویژگی‌هایی است که در ارتش تلاش می‌کنیم که آن‌ها را نهادینه کنیم تا بتوانیم از ابزار و وسایل به بهترین نحو استفاده کنیم.

امیر شیخ با بیان اینکه اهتمام خانواده بزرگ آموزش ارتش تمرکز بر این حوزه‌های مورد اشاره است، از تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی جهت تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های آموزشی متناسب با نیاز عملیاتی آینده دفاعی کشور در سطح ارتش خبر داد.

در چهارمین همایش سراسری تجلیل از اساتید و معلمان ارتش که به صورت همزمان در تهران و به صورت وبیناری در ۳۰ یگان ارتش در سراسر کشور، با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر سرتیپ فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی، امیر دریادار بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی و دیگر مسئولان و فرماندهان برگزار شد، از اساتید و معلمان برتر آجا تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192326

مهمترین اخبار ایران و جهان: